Pidin kymmenen sekunnin hissipuheen, Pieksämäen kaupunginjohtaja Emilia Savolaiselle ja hallituksen varapuheenjohtaja Tuula Kuroselle "Etelä-Savon kuntien vahvuus on hyvä yhteistyö". Oltiin kaikki samaa mieltä30.01.2026
#mikkeli #pieksämäki #teläsavo #hissi #yhteistyö
|


